2010. máj. 17.

A szépség hatalma

Nahát, arról beszéltünk éppen, hogy a Nagyfiam, akinek már akkora a lába, mint az enyém, de még mindig acélos szürke-szőke a haja, mellé égszínkék bociszemeket is festettem neki nagy, seprős pillákkal, vagyis összegészében egy gátlástalanul "jópasi- csíra" fiúcska... ráadásul most teljesen önként hajnövesztésbe is kezdett, úgyhogy én már látom magam előtt, ahogy pár év múlva majd büszkén feszítek ifjú kamaszlányok körében, tudván tudva, hogy eme feszülős testű lánykák végtelen irigyek rám, mert én akkor ölelhetem meg addigra full- extrává cseperedett fiamat, amikor csak akarom. Hát ezen elmélkedtünk, mikor az eggyel kisebb (akinek MINDIG MINDENRE rá kell tenni egy lapáttal) megjegyezte:
- Utánam is futnak a lányok. Sőt! Már tavaly is futottak egyszer!
Mire a Nagy megsemmisítő szarkazmussal:
- Csak nem tolltartót loptál?
És ami a legjobb:  Mindhárman nevetnek.

2 megjegyzés:

csakBea írta...

Neked megengedi a fiad, hogy ölelgesd? Szerencsés ember vagy!
Nekem azt mondják, ott a kutya, az öleb, azt direkt arra tenyésztették ki, ölelgessem azt.

Angela írta...

Ööö, nem kérdezem, csak elkapom :-) Most még egyszerű,mert elbírok vele.

Related Posts with Thumbnails