2010. márc. 14.

Álmodtam

Álmodtam is.
Hajóútra mentem. Felszálltam a hajóra, folyton csak felszálltam, de nem indult el. Újra és újra tülekedtem felfelé a hídon. Aztán ott voltam rajta, de mégsem hajó volt, hisz kövezett úton jártam. Megálltam egy medencénél, ahol orkák- delfin nagyságú orkák- úsztak szembe velem. Sírtam, ahogy akkor is, mikor először- és utoljára- élő delfineket láttam. Benéztem a medence alá, mely asztallábakon állt, és ott egy icipici puha állat ült. Akkor éreztem, hogy nálam is van egy olyan pinduri lény. Macska volt talán. A tenyerembe fogtam, és cirógattam, miközben beszéltem valakihez. Azt mondtam, hogy még soha nem láttam ilyen lényt a magamén kívül. Most, ez az első itt, az asztal alatt. A gazdája pedig azt válaszolta, hogy igen, igen, csak éppen ez itt egy elefánt.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails