2009. aug. 3.

Van annál jobb?

- És amikor azt mondom, hogy gyűlölöm a nyarat, akkor csak néznek rám, mint egy hülyére... Tudod, kiraknám őket ilyenkor a betonra. Nesze neked, itt van a nyár, szeressed akkor! Most mondd meg! Hát van annál jobb, mint mikor a kifagyott levegőt harapod, és eszeveszetten siklasz a jégen? Azután bebújsz a meleg házadba, kalácsot eszel, és menta teát iszol... Mit tud ehhez képest a nyár???
- Na igen. Már ha van valaki, aki megsüti a kalácsot.
- Hm. Nősülj meg!
- Micsoda?! Hagyjál már, eszek én így is épp elég ideget!

3 megjegyzés:

márta írta...

Én nem rajongok különösen a télért, de a korcsolyázás és a forró mentatea (főleg, ha barna kandiscukorral van)...hát az tényleg az élvezetek netovábbja.

imre írta...

Na de és annál van-e jobb, mint mikor a napfényt harapod, eszeveszetten siklasz a hullámok között, aztán bebújsz a hűvös házadba, fagyit eszel és limonádét iszol (ihatsz mentateát is, de én azt nem szeretem)?
Voltál Te már télen kitéve a betonra? :)

Angela írta...

Erre azt szoktam mondani, hogy felöltözni nagyon könnyű, de a bőrödből már nem tudsz kibújni.

Related Posts with Thumbnails