2010. aug. 24.

Parlag

Hetek óta pattogok amiatt, hogy a mellettünk lévő vízelvezető kanálist feltúrta az önkormányzat csatornatisztítás címén, aztán otthagyta a 2 méter magas kupacokat. Felverte őket a gyom, és immáron ember nagyságú parlagfüvek virágoznak rajta.
Érted, ez megint az a helyzet, hogy amint én hibázok, azonnal jönnek, hogy lemészároljanak, ám ha Önkormányzat vagyok, akkor lehetőségem van durván két kilométer hosszan gazat termelni az emberek szájába. Bele.
Az anyátok picsáját- mondtam összevont szemöldökkel, és éles hangon. Bemegyek a hívatalba (vén, kötözködős tyúk), és majd adok a szátokra! Feljelentem az önkormányzatot, pöntyögök, és pattogok, és kikérek, meg minden.
Így terveztem, ám előtte még jókat bosszankodtam így előre, és elképzeltem az éles, gúnyos, és megszégyenítő mondatokat, amiket majd az ügyintézők, és felelősök fejéhez fogok csapkodni. Bah! Tudjátok, kivel szórakozzatok!
Ma aztán tényleg úgy lett. Bementem. Kerestem az ajtót, és megláttam azt, melyen ennyi állt: Parlagfű.
Szép.
Kopogtam, és kiszóltak, én meg bementem nagy dérrel- dúrral, szóra nyitottam ajkamat, mikor felfedeztem, hogy az ügyintéző úgy biza' nem más, mint egy icike- picike fiúcska, kit anno kivettek egy osztályból, hogy hozzám járathassák. Alig látom őt a felnőtt férfi arca mögött, de ott van mégis, felfedeztem a szemében az ismerős gyereket.
Neki kellene megmosnom a fejét? Kapott ő már letolást tőlem, mikor a nagyszünetben mosdókagylóban fürdetett egy kaszáspókot. Akkor bizony eligazítottam a világ rendjéről, és más élőlények tiszteletének fontosságáról. Meg amikor erdőt játszottunk... Ő se akart a kiutált parlagfű lenni, mindig csak hasznos, vagy legalábbis nem kártékony lakója a közösségnek. Emlékszem, bizony, és TUDOM, hogy ő is emlékszik. Most meg milyen zavarban van. Hogy akkor "jó napot", vagy "csókolom", vagy mi van most. Azt mondja, kiküldi a szerveket feltétlen, jönnek a közmunkások, erről gondoskodik. D. néninek(!) ne kaparjon a torka, ez fontos, csak hát 3 fűkasza van az egész városban, ezért nem győzik, de MOST! Most küldi őket oda, hozzám, és azonnal.
Köszönöm, Tomikám.

1 megjegyzés:

stali írta...

Hát tessék.
:)

Related Posts with Thumbnails