2010. ápr. 1.

Teri

Ahányszor csak ott vagyok, ő is jön. Folyton azon gondolkodom, ha ennyit sportol, vajon miért nem annyira csinos, amennyire lehetne. Miért vannak párnácskák a derekán, és miért ennyire kerek a feneke? Nem csúnyán, de annál erősebben, mint amennyit ennyi mozgás mellett gondolnék. Fut minden reggel, vagy az ellipszisen nyomja, mindösszesen másfél órán keresztül. Ráadásul beszél közben egyfolytában. Ezt hogy csinálja?! Én kiköpöm a tüdőmet, miközben igyekszem elkerülni a szemkontaktust vele, nehogy éppen engem szúrjon ki beszélgető társnak, ő meg csak mondja, mondja. Ha nem valamelyik sporttársnak, akkor a telefonba. Fut és beszél. Fut és beszél.
Honnan van erre levegője?
Ma nem úsztam meg, mert csak ketten voltunk. Ma engem akart a TERI. Elmesélte, hogy:
- neki naponta kell mosni a haját,
- ő hátrafelé nyomja az ellipszist, mert így jobban ég a zsírja,
- a bicikligép éppen fele kalóriát vesz le a testéről ugyanannyi idő alatt, mint a futópad,
- ismer olyanokat, akik fél éve ide járnak, és még egy grammot sem fogytak,
- nemrég injekciót kapott, és annyira fájt neki, mint eddig soha életében ... mert már nincs zsírpárnája, ami felfogná a szúrást.
- Nincs neki, mert az elmúlt hét hónapban éppen 60 kilót fogyott (!!!)

3 megjegyzés:

oximoron írta...

khm! :)

enigma írta...

hát igen...a nézőpontok, ugye...:)

Angela írta...

Különös hátterek vannak, ugyebár. :-)

Related Posts with Thumbnails