2009. nov. 27.

Nincs De

Símán rágyújtanék.
Símán.
Még gondolkodni is jobban tudok, ha dohányzom. Ennek persze egyetlen oka van: hogy egy ön- és közveszélyes, fatalista dög vagyok. Azért most kezeltettem magam megint, jó szarul is vagyok, de közel sem annyira, mintha halálos beteg lennék. Ráadásul, ha minden ennyire passzol nálam... Ha megkapok mindent szép sorban, amire vágyok, akkor a legnagyobb ostobaság így, módszeresen legyilkolni magam.
Most mindenesetre mindenféle elektródákkal kötöztek össze, állítólag ez a tuti módszer, mert ez a gép 2004- ben több, mint 4 millió forintba került, szóval csak jó lehet.
Biztos jó.
Én továbbra is kimennék elszívni egy cigit, vagy legalábbis jó lenne kitalálni, mit tegyek helyette. Nem, nem csokira gondolok. Mondjuk kötés? Horgolás? Vagy nem! Zene! Valami kell, különben fel fogom tépkedni a bőrt a kezemen, vagy egy napon váratlanul nekiugrok valakinek.
Ah, igen, igen, agyban dől el minden, tudjuk! Nekem is ott dőlt el még nagyon régen, így hát sokat nem tudok magam ellen tenni.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails