2009. nov. 21.

Kismadár

Szervezzük a 8- os osztálytalálkozónkat. Ahogy az embereket keresgélem össze, belebotlok érdekes beszélgetésekbe, és persze sok olyan felismerésbe, hogy : Nahát, ezt nem gondoltam volna! Na, persze. Mit is gondolhattam volna 14 évesen egyéb 14 évesekről? Hogy is láthattam volna, milyenekké válunk majd 25 év alatt?
A legszebb az tegnap este volt. A legszebb mondat így hangzott:
- Én mindig a kismadárral példálózom az ügyfeleimnek. A kismadár akkor is énekel, ha törik alatta az ág. Vajon miért? Mert tudja, hogy van szárnya.
Hát lehet ennél szebben elmondani az élet értelmét?
Egy nő, akit 25 éve nem láttam, és soha nem volt a barátom, könnyedén megajándékoz egy mondattal, aminél pontosabban képtelenség elmondani, hogy soha, semmiképpen nem adhatjuk föl a küzdelmet. És nem csak az fontos, hogy eszerint élek, hanem az is, hogy már el is tudom mondani.

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts with Thumbnails